Roksana, 5 lat

Oddział: Opole

• Sponsor Anonimowy

2014-01-10

Aby odwiedzić Roksankę w chorzowskim szpitalu pokonałyśmy wichurę, nie straszny był nam również deszcz, ponieważ z niecierpliwością czekała na nas pięcioletnia dziewczynka. Jeszcze będąc na klatce schodowej rozpoznałyśmy małą, ubraną na różowo, biegającą w zawrotnym tempie po korytarzu dziewczynkę. Była to właśnie Roksana.
Kiedy tylko pojawiłyśmy się w drzwiach sali, Roksana przybiegła do nas wołając, że bardzo, bardzo chce pojechać do Disneylandu, aby spotkać wszystkich swoich bajkowych przyjaciół. Nie było wątpliwości, nasza Marzycielka podjęła decyzję i takie właśnie jest Jej marzenie. Dziewczynka miała w sobie tyle energii i wciąż nowych pomysłów na spędzenie tego popołudnia, że w czasie naszego wspólnego spotkania zdążyła przedstawić nam wszystkie swoje maskotki, narysować kilka obrazków, poczytać bajki, poznać nas z innymi dziećmi na szpitalnej świetlicy i pobawić się w berka.
Marzycielka zdradziła nam między innymi, że jej ulubionym kolorem jest różowy, a zupy lubi wszystkie, oprócz tych, które są niedobre.

Tak śliczna, uśmiechnięta, radosna i niezwykle przyjazna dziewczynka sprawiła, że to popołudnie było naprawdę wspaniałe.
Na koniec – czas dla fotoreporterów! Roksanka pozowała do zdjęć ze swymi pluszakami, a po chwili podbiegała, aby orzec czy zdjęcie jej się podoba, czy też musimy zrobić kolejne.

W radosnych nastrojach pożegnałyśmy się życząc sobie kolejnych tak miłych spotkań oraz tego, aby jak najszybciej udało nam się spełnić marzenie naszej Marzycielki Roksany.

2014-05-16

W dniach 13 - 16.05 odbył się wyjazd grupowy do Disneylandu, w którym wzięło udział 11 naszych Marzycieli z całej Polski – Basia, Klaudia, Ewelina, Maja, Szymon, Krystian, Filip, Kacper, Zuzia, Gabrysia i Roksanka. Dzieciom, podczas spełnienia marzenia towarzyszyły mamy oraz cztery wolontariuszki.

Pierwszego dnia podróży marzeń, z samego rana, spotkaliśmy się na lotnisku w Warszawie. Dla dzieciaków sam lot był ogromnym przeżyciem – większość leciała samolotem po raz pierwszy. Już po godzinie 9 byliśmy w Paryżu i po krótkim odpoczynku w hotelu wyruszyliśmy zwiedzić miasto. Dzieci zobaczyły Wieżę Eiffla oraz Katedrę Notre-Dame, oczywiście nie obyło się bez obowiązkowych zdjęć i zakupu pamiątek.

Drugi i trzeci dzień dzieci spędziły w Disneylandzie – w końcu to było głównym celem naszego wyjazdu. Wieczorem udaliśmy się na wieczorny pokaz na tle magicznego zamku w Disneylandzie – wrażenia bezcenne, co potwierdzą z pewnością wszyscy nasi Marzyciele ;)

A co podobało im się najbardziej? Zapraszamy do przeczytania relacji napisanych przez samych Marzycieli – w końcu to oni byli najważniejsi ;)

Roksanka wraz z mamą – Marzycielka z oddziału Opole

„Disneyland - być tam, widzieć ten świat, poczuć tą atmosferę i smakować tych atrakcji to najlepsze marzenie do spełnienia. Świat bajek, pełen atrakcji, postacie ze studia Disneya na paradzie to niesamowite przeżycie, nie do opisania, powierzchnie nie do ogarnięcia. Emocje wspaniałe, niewiarygodne, że tam się było i to się przeżyło, czego chcieć więcej... DZIĘKUJEMY Wam - Fundacji "Mam marzenie" !!! :-)”

Basia wraz z mamą – Marzycielka z oddziału Warszawa

„Basia wróciła oczarowana zabawą, atmosferą panującą w każdym miejscu i o każdej porze dnia (i nocy...) w obu parkach. Wciąż opowiada co widziała i co najbardziej jej się podobało. Nie może się zdecydować co było najfajniejsze. Cztery razy była na locie Piotrusia Pana, który jest jednym z ulubionych bajkowych postaci Basi. Podczas parady Piotruś Pan przywitał się z Basią (po francusku :)...) i uścisnął jej dłoń. Basia była zachwycona. Spotkała się też ze Śnieżką i dostała od niej autograf. Pomimo strachu popłynęła łódką przez krainę piratów z Karaibów i była zachwycona. Bardzo podobał się Basi lot transporterem z Gwiezdnych Wojen (tu była dwa razy) oraz karuzela z samolotami. Była też pod wielkim wrażeniem wieczornego pokazu wokół zamku Śpiącej Królewny. Drugi dzień przyniósł kolejne odkrycia, z których najczęściej wspominane przez Basię z zachwytem to szalona jazda kolejką Big Thunder Mountain. Podobały się też Basi efekty specjalne do filmów pokazywane w Walt Disney Studios Park. Szukała po całym parku postaci z bajek od których mogłaby dostać autograf i zrobić z nimi zdjęcie. Okazało się to jednak bardzo trudne do realizacji. Raz spotkała postacie z bajki o Kubusiu Puchatku. Po powrocie pod wpływem przeżyć z ostatnich dni obejrzała kolejny raz filmy "Piotruś Pan" i "Dzwonnik z Notre Dame" z bez porównania większym zaangażowaniem niż dotychczas.”

Klaudia – Marzycielka z oddziału Warszawa

„Moje marzenie zostało spełnione. Wyjazd był super, zrobił na mnie ogromne wrażenie. Bałam się trochę lotu samolotem ,ale było ok. Podobał mi się wieczorny pokaz fajerwerków, tunel z łodziami u 'ROBINSONA', różowy zamek księżniczek. Fajne były też 'WRUJACE FILIŻANKI'. Największe wrażenie robi PARADA. Nie da się tego opowiedzieć, polecam , żeby koniecznie zobaczyć ;)”

Kacper wraz z mamą – Marzyciel z oddziału Lublin

„Bardzo dziękujemy za wspaniały wyjazd do Disneylandu. Było super!!! Mimo że Kacperek ma 4,5 roku i jest jeszcze w trakcie leczenia dał radę pokonać zmęczenie oraz trudy podróży. Jest bardzo szczęśliwy, bo mógł spełnić swoje marzenie, czyli możliwość spotkania z Myszką Miki (chociaż jak ja zobaczył i przytulił się do niej to się trochę przestraszył) i innymi ulubionymi postaciami z bajek: Kaczorem Donaldem, Buzzem Astralem i innymi z "Toy Story", Zygzakiem Mc Queenem z innymi z "Aut" itd...... Najczęściej kręciliśmy się na karuzelach (po parę razy) i tu hitem były koniki, filiżanki, rakiety, samochody i słonie. Jeździliśmy na samochodach i pociągiem, pływaliśmy łódeczkami i statkiem. Widzieliśmy strasznych statek Piratów z Karaibów (szliśmy ciemnymi zakamarkami, widzieliśmy lochy i inne niesamowitości; było strasznie, ale byliśmy tam 2 razy). Byliśmy także na występach w Disney Studio, gdzie mogliśmy spotkać postaci z bajek i przeżyć niesamowite efekty filmowe i nie tylko. Przepiękne były również pokazy taneczne i Parada, na której można było zobaczyć główne postaci z bajek Disneya. Niesamowita była również wieczorna animacja i sztuczne ognie!! Po prostu było przepięknie. Warto było powalczyć ze zmęczeniem i zapomnieć chociaż na chwilę o trudach codzienności. Bardzo dziękujemy”

Ewelina – Marzycielka z oddziału Łódź

„Wyjazd do Disneylandu bardzo mi się podobał, to wszystko przekroczyło moje wyobrażenia. Na zawsze pozostanie w moim sercu. Najbardziej podobały mi się  światła nocą i wzruszyły mnie. Świetnie się bawiłam na Karaibach i na Piotrusiu Panu :) Dziękuję z całego serca za spełnienie marzenia :)”

Zuzia – Marzycielka z oddziału Lublin

„Mam na imię Zuzia i mam 11 lat. Udział w wycieczce do Disneylandu był bardzo fajny i ekstremalny. Dzięki niemu miałam okazję poznać nowych kolegów i zobaczyć coś czego nigdy nie widziałam. Czas spędzony przez te kilka dni będę wspominać bardzo, bardzo długo. Najbardziej z tych wszystkich miejsc ,które miałam okazję zobaczyć najfajniejsze były RAKIETA, GITARA , a taka najbardziej naj była jazda WINDĄ . To zasługa Oli, Kasi, Izy oraz Eweliny, które pokazały mi te najlepsze kolejki i były razem ze mną :). BARDZO DZIĘKUJĘ”

Krystian – Marzyciel z oddziału Lublin

„Najbardziej podobała mi się kolejka górska i efekty specjalne , a także spotkanie z Myszką Miki i pociąg do który jechał w koło Disneylandu. Chętnie jeszcze raz bym tam pojechał i pozwiedzał.”

Filip wraz z mamą – Marzyciel z oddziału Lublin

„Wyjazd był dla Filipa niesamowitym przeżyciem. Już pierwszego dnia spełniła się część marzenia - przelot samolotem. Kolejne atrakcje były coraz lepsze. Najbardziej podobał się tor samochodowy, na którym trzeba było kierować autkiem i wciskać gaz, aby samochód się poruszał. Wspaniałe było spotkanie z pieskiem Pluto i  Myszką Miki. Bardzo podobał się również piesek z bajki Toy Story i Piraci z Karaibów.”

Maja wraz z mamą – Marzycielka z oddziału Łódź

„Dla Mai niesamowitym przeżyciem było spotkanie z postaciami z bajek takimi jak Roszpunka, Cinderella, Myszka Miki, Myszka Minnie. To było coś cudownego”.

Szymon – Marzyciel z oddziału Trójmiasto

„Najbardziej podobała mi się wieża w "Tower Of Terror". Personel nas straszył i była opowieść o niej, ale nie będę nic podpowiadał, powiem tylko tyle, że winda wzbija się na 22 piętro po czym spada. Z mojej grupy weszły na nią tylko dwie osoby - ja i moja koleżanka. Nie zapomnijmy o odważnych paniach opiekunkach, które też weszły z nami. Disneyland mi się bardzo podobał i był według mnie bardzo super."

Gabrysia wraz z mamą – Marzycielka z oddziału Kielce

„Największe wrażenie zrobiły na Gabi sztuczne ognie i pokaz na tle zamku oraz ekstremalna kolejka w wiosce westernowej i dom strachu. Bardzo podobał się jej także Pałac Księżniczek, spotkanie z Myszką Miki :-) parada postaci z bajek, podziemia w zamku piratów i zabawy w Toy Story. Bardzo dziękujemy za ten niepowtarzalny wyjazd i spełnione marzenie Gabrysi”