wyjazd do Legolandu

Sebastian, 7 lat

2016-05-17

Sebastian ma 7 lat i jest niezwykle pogodnym i otwartym chłopcem. Porusza się na wózku (z grafiką jego ulubionego super bohatera – Spiderman’a), jednak nie przeszkodziło mu to aby przywitał Nas w windzie na parterze :) Miałyśmy eskortę Sebastiana pod same drzwi.

W domu Sebastiana przywitała Nas Mama oraz siostra Kasia (2 lata). Nasz bohater jest dzieckiem pełnym pozytywnej energii, jest pewny siebie i odważny. Jako upominek Sebastian otrzymał klocki LEGO z jego ulubionymi postaciami z komiksu „Avengers”, latarkę Batman, książkę i maskotkę. Kasia, dostała puzzle ze świnką Peppą i pluszową zabawkę. Dzieci od razu zaczęły się bawić. Sebastian w trakcie układania klocków LEGO był bardzo samodzielny, dokładnie wiedział co do czego przyczepić, wydawało się, że instrukcja do układania jest wręcz za prosta dla niego. Nie chciał pomocy za to bardzo dobrze orientowała się również, we wszystkich postaciach z komiksu Avengers – ponieważ posiada również grę o tej tematyce. Opowiadał Nam jak lubi układać klocki, że nigdy nie układa ich drugi raz. Opowiadał Nam także o swojej imprezie urodzinowej, która będzie za kilka dni, na którą zaprosił wszystkich kolegów i koleżanki z klasy.

Sebastian bez chwili namysłu wiedział jakie jest jego marzenie. Początkowo nawet nie chciał oglądać książki z marzeniami, która zainteresowała się jego Mama. Marzeniem Sebastiana jest rodzinny wyjazd do Legolandu. Chłopiec chciałby zobaczyć miasto z klocków oraz wielkie Lego-ludziki.

Po poznaniu marzenia chłopca, wspólnie bawiliśmy się z Sebastianem i jego siostrą. Niestety czas w tak wspaniałej atmosferze minął bardzo szybko i musiałyśmy pożegnać się z naszym nowym Marzycielem. Mamy nadzieję, że już niedługo zabierzemy go do wymarzonej krainy Lego :)

2016-08-14

Nadszedł wielki i długo oczekiwany dzień wyjazdu do Legolandu w Danii, najstarszego i największego parku, pełnego klocków LEGO.

Spotkaliśmy się z Sebastianem i jego rodzicami na lotnisku, uśmiechnięci, radośni i gotowi na wielką przygodę. Podróż do Danii, do miejscowości Billund w której mieści się park była przyjemnością w towarzystwie Sebastiana i jego rodziców. Po przyjeździe na miejsce Sebastian już nie mógł się doczekać wizyty w Legolandzie, więc wspólnie z rodzicami już pierwszego dnia zwiedzili główną bramę i okolicę Legolandu.

Pierwszy dzień zwiedzania był pełen emocji i radości pomimo delikatnie pochmurnej i rześkiej pogody. Po wejściu do parku witały Nas wszechobecne ludziki z Lego realnych rozmiarów. Naszą przygodę rozpoczęliśmy od parku miniatur – gdzie Sebastian fundował podróż pociągiem dla swoich ludzików Lego, następnie zwiedziliśmy dom strachów, zamek rycerzy, starożytny świat i krainę piratów. Pływaliśmy łódkami w baśniowych pirackich jaskiniach , braliśmy udział w turniejach odkrywców w starożytnym świecie na kolejce, strzelaliśmy armatami wodnymi do wrogich pirackich statków. Nadeszła kolej na świat Ninjago – pełen ulubionych bohaterów Sebastiana. Zrecznościowy turniej na kolejce w świecie walk nie był dla Nas wyzwaniem – z tak super drużyną zajęliśmy pierwsze miejsce, osiągając poziom MASTER w klasyfikacji Ninjago J Wówczas został wręczony oficjalny dyplom spełnienia marzenia od Fundacji Mam Marzenie. Odwiedziliśmy również kino 4D.

Drugi dzień był równie ekscytujący gdyż mogliśmy ponownie odwiedzić ulubione atrakcje. Przeżyliśmy przygodę w podwodnym świecie, korzystaliśmy z kolejek i atrakcji zwiedzając mini zoo czy świat największych budowli. Pogoda nie była Nam straszna. Spędziliśmy miło czas w sklepie LEGO gdzie Sebastian wybrał sobie wymarzony zestaw klocków LEGO KNIGHTS.

Sebastian i jego rodzina byli bardzo szczęśliwi z tak cudownej przygody, jaką mogli przeżyć dzięki MetLife i Fundacji.