wycieczka do Paryża

Amelia, 13 lat

2016-05-18

Słońce dopiero wychodziło zza chmur, a my już wybraliśmy się w drogę. Tego dnia pojechaliśmy odwiedzić Amelie w jej rodzinnej miejscowości. Na progu domu zostaliśmy powitani wraz z uśmiechem na twarzy Amelki. Zaczęliśmy konwersować. Po krótce wyjaśniliśmy dziewczynce jakie marzenia spełniamy oraz jakie są kategorie marzeń.  Po niespełna paru minutach rozmowy okazało się , że Amelia jest nie tylko bardzo inteligentną dziewczyną jak na swój wiek, ale także niezwykle dojrzałą, aby nie powiedzieć, że wręcz poważną. Ku naszemu zaskoczeniu Amelia od razu przeszła do rzeczy i nie tylko zdążyła się zapoznać z naszą stroną internetową, z naszymi podopiecznymi, ale i pomyślała już o marzeniu.

Marzeniem dziewczynki jest wyjazd do Paryża, zwiedzanie tego wspaniałego miasta. Przespacerowanie się jego uliczkami oraz podziwianie jego wspaniałej architektury wraz z największym symbolem jakim jest oczywiście wieża Eiffla.

Mamy nadzieje, iż Amelka wkrótce będzie oddychała paryskim zgiełkiem i pięknością. Śmiało mogę powiedzieć, że to była jedna z bardziej dojrzałych rozmów jakie przeprowadziłem w życiu. Byliśmy pod wielkim wrażeniem. Niestety musieliśmy się pożegnać z Mamą Amelki i dziewczynką, choć mamy nadzieje, iż wkrótce będziemy mogli oglądać wspaniałe widokówki z Paryża.

2018-10-04

Marzenie Amelki zostało spełnione. Przeczytajcie, jak wspomina je Marzycielka:

„Na wycieczce do Paryża bardzo mi się podobało. Pogoda była piękna. Wieża Eiffla zrobiła na mnie duże wrażenie. Cieszę się ogromnie z faktu, iż mogłam na nią wejść i obejrzeć z góry część Paryża. Spróbowałam nowych potraw takich jak ślimaki i zupa cebulowa, dzięki czemu poznałam smaki, jakich jeszcze dotąd nie znałam. Oprócz tego dowiedziałam się, jak zachowywać się na lotnisku i jakie to uczucie lecieć samolotem, co niewątpliwie mi się podobało. Wiele nauczyłam się o paryskich zabytkach oraz otworzyłam oczy na sztukę, dzięki przebywaniu nieco czasu w Luwrze. Poznałam tam wiele innych miejsc, a także wielu sympatycznych ludzi, których warto poznać. Wycieczka była spełnieniem moich marzeń dlatego niewiarygodnie się cieszę że, udało mi się tam dotrzeć. Jestem temu wdzięczna fundacji ,,Mam Marzenie".”

Serdecznie dziękujemy Wszystkim, którzy przyczynili się do spełnienia marzenia Amelki! Dziękujemy