Zobaczyć dom Świnki Peppy

Julia, 5 lat

Oddział: Rzeszów

2017-06-29

Wspólnie z grupką wolontariuszy z Fundacji Mam Marzenie wybrałyśmy się do Julii aby poznać jej marzenie. W drzwiach powitała nas dziewczynka wraz jej rodzicami, którzy zaprosili nas do środka. Gdy weszliśmy do salonu wręczyłyśmy Juli drobny upominek w postaci misia Świnki Peppe i dwóch kolorowanek z kucykami Pony. Prezent okazał się bardzo trafiony, gdyż wspólnie z tatą, zaczęła przeglądać i wypełniać kolorowanki. Na początku naszego spotkania, dziewczynka była bardzo nieśmiała. Natomiast później sama pokazywała nam swój album ze zdjęciami i mówiła, co na nich się znajduje. Dowiedzieliśmy się, że bardzo niecierpliwie czekała na nasze przybycie. Opowiadała nam także o ulubionych bajkach, które często ogląda są to koniki Pony oraz świnka Peppa. Potrafiła wymienić wszystkie postaci tych bajek, ale najbardziej mogła pochwalić się swoja kolekcją misi ze świnki Peppy. Dowiedzieliśmy się, że, jej marzeniem jest zobaczyć Dom Świnki Peppy, który znajduje się Londynie. Na koniec zrobiliśmy kilka pamiątkowych zdjęć i zamieniliśmy jeszcze kilka zdań z rodzicami. Okazało się, że, Julia to bardzo wesoła, energiczna i miła dziewczynka Mamy nadzieję, że spełnienie Julii marzenia będzie czymś, co doda jeszcze więcej radości, uśmiechu i motywacji w jej życie. Było nam bardzo miło gościć w jej domu i dołożymy wszelkich starań żeby móc zrealizować to wyjątkowe marzenie.

Relacja : Sandra Maciołek

2018-07-13

Piątek 13 nie zawsze jest pechowy  a na pewno nie dla naszej Marzycielki Julii, która właśnie w tym dniu udała się  w podróż, aby spełnić swe piękne dziecięce marzenie.  Julia po raz pierwszy leciała samolotem i mogła podziwiać świat  z  jego okien. Nasza marzycielka to bardzo odważna dziewczynka, ponieważ w ogóle nie bała się podróży  a lot bardzo jej się spodobał.  Jednak to kolejny  dzień przyniósł Jej najwięcej radości. Po śniadaniu udaliśmy się w podróż do Parku, gdzie .... Mieści się domek Świnki Peppy! Atrakcji było co niemiara.  Nasza mała podróżniczka, miała możliwość  lotu balonikami, odwiedzenia  zamku, oraz lotu samolocikami. Dużo radości sprawiła jej jazda na karuzeli, a także  szybki " powietrzny rejs" statkiem. Dodatkowo  mogła skorzystać  z szybkich kolejek, jak sie okazało Jula była w  swoim żywiole!  Na koniec  zabraliśmy  ze sobą dziadka Świnki Peppy oraz samą Świnkę Peppę, która towarzyszyła nam do końca podróży. Następnego dnia, Jula  mogła  przejechać się  różnymi transportami  publicznymi  dostępnymi w Londynie, a przy okazji pozwiedzać sam Londyn. Płynęła między innymi łódką po Tamizie, miała okazję zobaczyć miasto z lotu  ptaka przy pomocy kolejki linowej, a także mogła podróżować metrem oraz Czerwonym Autobusem. Niestety czas płynął nieubłaganie i pora  była wracać do domu. Szczęśliwa i spełniona Jula udała się na lotnisko.

Julio, dziękuję Ci za tak wspaniałe marzenie w którym mogłam uczestniczyć , a także  poznać Twoich bliskich. Pamiętaj ,  Nigdy nie przestawaj Marzyć!

Pragniemy złożyć serdeczne podziękowania  zaangażowanym w realizacji niniejszego spełnienia marzenia :

Panu Marcinowi Życzyńskiemu ,  za możliwość przeprowadzenia zbiórki podczas koncertu " Elvis Festival 40th Anniversary",

ZSZP nr 11 w Rzeszowie ,

Parze Młodej Uczestniczącej w akcji " Zamień Kwiaty na Marzenia "