bajkowa wycieczka do Disneylandu

Patryk, 11 lat

2017-12-02

W słoneczny sobotni dzień wybraliśmy się do pewnej kaszubskiej miejscowości, aby odwiedzić kolejnego z naszych marzycieli - Patryka.  Udało nam się bez problemu dotrzeć do domu, gdzie już od progu przywitał nas merdający ogonkiem pies Lucky! W przedpokoju już wyczekiwali nas Patryk z mamą. Zaraz po przyjściu Mama Patryka zajęła się przygotowywaniem małego poczęstunku, a my podarowałyśmy Marzycielowi prezent – jego ulubione klocki Lego. Patryk wykazał się niesamowitymi zdolnościami manualnymi, gdyż podarowany przez nas samolot powstał w mgnieniu oka! Nasz Marzyciel jest  skromnym, uśmiechniętym i bardzo zdolnym chłopcem, a do tego posiada dużą wiedzę o świecie!

W międzyczasie dowiedziałyśmy się też, że Patryk lubi piłkę nożną, a jego ulubionym piłkarzem jest Robert Lewandowski. Oprócz tego bardzo lubi układać klocki Lego oraz grać w gry komputerowe. Planuje w przyszłości zostać YouTuberem :)

Już po krótkiej rozmowie udało nam się także dowiedzieć, jakie jest prawdziwe marzenie Patryka, które bardzo chcielibyśmy spełnić. Otóż jest to wyjazd do Disneylandu! Ten wyjazd mógłby zapewnić Patrykowi wiele niezapomnianych chwil, radości oraz dziecięcej beztroski, nie tylko podczas zabawy w Disneylandzie, ale także podczas pierwszego w życiu lotu samolotem! :)

Cała wizyta minęła nam w mgnieniu oka! Zatrzymamy ją na długo w naszych pamięciach. W domu panowała rodzinna atmosfera, co dało się odczuć już od pierwszych chwil spędzonych z rodziną. A to wszystko za sprawą Mamy Patryka, dzięki jej zaangażowaniu i cieple, które od Niej biło. Patryku, jesteś fantastycznym chłopcem, życzymy Ci, aby Twoje marzenie spełniło się jak najszybciej! :)

Wszystkich, którzy chcą pomóc nam w realizacji marzenia Patryka zapraszamy do kontaktu! :)

2018-10-02

Nadszedł wreszcie długo oczekiwany dzień 02.10.2018, gdy czwórka naszych Marzycieli:  Karol, Franek, Patryk i Zuzia, rozpoczęła wymarzoną przygodę w Disneylandzie.

Spotkaliśmy się wszyscy na lotnisku Okęcie, skąd z samego rana mieliśmy lot do Paryża. Dzieci, mimo wczesnej pory, były pełne energii i bardzo podekscytowane faktem, że pierwszy raz będą lecieć samolotem.

Na lotnisku w Paryżu czekał na nas cudowny Pan Łukasz oraz Pani Agnieszka, którzy zawieźli nas do hotelu. Nasz hotel, Newport Beach, znajdował się w centrum całego kompleksu bajkowych hoteli oraz blisko samego parku rozrywki.  Hotel sam w sobie był już wyjątkowy, pełen postaci z bajek oraz bardzo uprzejmych i pomocnych pracowników.

Po zakwaterowaniu się, żeby nie tracić czasu, spakowaliśmy potrzebne rzeczy, zabraliśmy mapki i pojechaliśmy do samego Disneylandu. Ilość atrakcji, kolejek górskich oraz malowniczość całego parku bardzo nas zaskoczyła. Wszystko było jak bajek: ulice, domki, sklepy, a pomiędzy tym wszystkim przechadzały się postacie z bajek.

Przez 3 dni Marzyciele skorzystali niemal wszystkich kolejek i rollercoastreów, zdobyły wymagającą wieżę Hollywood Tower, kolejki Big Mountain, Rock’N Roller Coaster czy ekstremalną kolejkę Star Wars. W między czasie mieli możliwość spotkania z ulubionymi postaciami z bajek. Poza wymagającymi wielkiej odwagi kolejkami, Dzieci bawiły się również na spokojniejszych karuzelach, uczestniczyły w pokazach filmowych, m.in. Star Tours i kilkukrotnie uczestniczyły w rejsie, podczas którego przenosiły się w świat Piratów z Karaibów. Poza tym, Dzieciom bardzo podobały się bajkowe parady, które odbywały się kilka razy dziennie na terenie parku. Wspaniałym doświadczeniem okazały się również codzienne wieczorne spektakularne pokazy wokół zamku, z laserowymi iluminacjami, fajerwerkami, fontannami wodnymi i muzyką do Disneyowskich bajek i filmów.

Te 3 dni spędzone w Disneylandzie były pełne wrażeń i emocji. Na twarzach naszych Marzycieli widać było radość i spełnienie. Krótko przed wyjazdem, spotkaliśmy się przed pomnikiem Myszki Miki, by wręczyć Karolowi, Zuzi, Frankowi i Patrykowi Dyplomy Spełnionych Marzeń, a w drodze na lotnisko, ekipa Pana Łukasza zrobiła Dzieciom dodatkową niespodziankę – wyjazd na plac w Paryżu z widokiem na wieżę Eiffle’a.

Kochani Marzyciele, cieszymy się, że mogłyśmy Wam towarzyszyć w spełnieniu Waszego marzenia. Mamy nadzieję, że wraz ze wspomnieniami i pamiątkami, magia miejsca jakim jest Disneyland, będzie Wam nadal towarzyszyła w codziennym życiu.