Zwiedzanie wytwórni Harrego Pottera w Londynie wraz z rodzicami i bratem.

Alicja, 12 lat

Oddział: Szczecin

2018-11-03

Dzisiejszego dnia miałyśmy okazję poznać naszą nową marzycielkę Alicję. Od pierwszej chwili wiedziałyśmy, że jej marzenie będzie naprawdę niezwykłe. Alicja wraz z rodzicami uwielbia podróżować. Każdy wolny czas wykorzystują na odkrywanie nowych miejsc i jest to dla każdego z nich ogromna przyjemność. Dlatego również marzenie Alicji musiało być chociaż trochę związane z podróżami.

Alicja marzy o wizycie wraz z rodzicami i bratem w Warner Bros.Studio znajdującym się w Londynie, w którym może poznać wszystkie tajniki produkcji jej ulubionej serii. Harry Potter jest serią książek i filmów uwielbianą przez całą jej rodzinę. Obejrzeli wspólnie wszystkie części po kilka razy! Gdy zobaczyłam błysk w oku Alicji, gdy zaczęła opowiadać o wizycie w wytwórni Harrego Pottera, gdzie mogłaby przejść się uliczką Pokątną i poczuć się jak jej ulubiony bohater – wiedziałam, że to jest jej naprawdę wielkie marzenie.

Alicjo z całych sił będziemy się starać by spełnić twoje marzenie!

Jeśli chcesz pomóc w spełnieniu tego Marzenia skontaktuj się z:

Julia Jakubowska tel.: 508716843

e-mail: szczecin@mammarzenie.org

2019-02-16

To był naprawdę magiczny wyjazd! W końcu odwiedziliśmy samego Harrego Pottera. Po wielu miesiącach przygotowań nadszedł dzień wylotu do Londynu na spełnienie marzenia Alicji. Już pierwszego dnia odwiedziliśmy Warner Bros Studio co było największym marzeniem dziewczynki. Spędziliśmy tam prawie cały dzień. Przez drzwi Hogwartu weszliśmy do świata magii, gdzie mogliśmy zobaczyć wszystkie kreacje, pojazdy, przedmioty użyte przy produkcji wszystkich części Harrego Pottera. Następnie przechodząc z sali do sali poznawaliśmy coraz więcej sekretów ukrytych przed światem mugoli.

Widząc uśmiech na twarzy Alicji widziałam, że to jest to miejsce, gdzie dzieje się magia. A wy sami możecie to zobaczyć na dołączonych zdjęciach. Myślę, że największe wrażenie podczas tej podróży zrobiła na nas makieta zamku, gdzie odwzorowany był każdy nawet najmniejszy element, jaki mogliśmy zobaczyć w filmach.

Kolejne dwa dni spędziliśmy na zwiedzaniu Londynu. Zobaczyliśmy Muzeum Historii Naturalnej, Galerię Narodową, przejechaliśmy się London Eye, a na koniec przespacerowaliśmy przez dzielnicę chińską. Wydaje mi się, że spędzony w Londynie czas pozostanie w pamięci Alicji na długo. Jest ona przykładem na to, że warto marzyć!

Dziękuję bardzo wszystkim, dzięki którym ten wyjazd się udał.

Czyli:

- Warner Bros Studio, które umożliwiło nam zdobycie biletów na wejście do studia

- naszym wspaniałym sponsorom, dzięki którym możemy zobaczyć uśmiech na twarzach naszych podopiecznych,

- panu taksówkarzowi Maciejowi Biniszkiewiczowi, który zapewnił nam bezpieczną i wspaniałą podróż z lotniska do centrum Londynu po drodze polecając nam miejsca, które na pewno musimy zobaczyć.

Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękujemy. Ale przede wszystkim dziękuję Alicji, jesteś wspaniałą dziewczyną, bardzo się cieszę, że mogłam z Tobą spędzić te kilka dni i towarzyszyć Ci podczas spełnienia Twojego marzenia. Było magicznie. Nie przestawaj marzyć!