Podróż na egzotyczną wyspę

Karolina, 18 lat

Oddział: Lublin

2019-01-24

W niedzielne popołudnie, zaraz po obiedzie, pojechaliśmy do domu naszej Marzycielki - Karolki. Nie spodziewaliśmy się, że zostaniemy przyjęci aż tak serdecznie. Najbliżsi Karolki czekali na nas z przepysznym obiadem, poczuliśmy się wyróżnieni. Całe spotkanie przebiegło tak przyjemnie, jakbyśmy znali się od lat. Karolka ma cudowną rodzinę - piękne, mądre siostry; oddanych rodziców. Wspaniale patrzyło się na tak zgraną, kochającą się rodzinę.
Sama Karolka jest śliczną nastolatką o szerokich zainteresowaniach i przemiłym usposobieniu. Dziewczynka interesuje się fotografią i rysunkiem, lubi również wraz z rodzeństwem układać puzzle. Widzieliśmy kilka ułożonych obrazków, jak i te będące w trakcie procesu komplementacji.
Kiedy padło magiczne pytanie, Karolce zaświeciły się w oczach ogniki, już wtedy wiedzieliśmy, że to nie będzie standardowe marzenie. Dziewczynka nieśmiało, ale z przekonaniem, które upewniło nas, że zaraz usłyszymy jej największe marzenie, rozpoczęła przedstawiać nam swoje życzenia.
Karolka przez swą chorobę i częste pobyty w szpitalu, nie miała nigdy okazji wyjechać na wakacje. Jej największym marzeniem jest wyjazd na egzotyczną wyspę. Chciałaby kąpać się w ciepłym morzu, zobaczyć cuda natury i poznać zupełnie inna kulturę. Wśród atrakcji, których chciałaby doświadczyć, dziewczynka wymieniła park wodny i  spotkanie z delfinami.
Marzycielka, przez to jak wiele pięknych wysp należy do Europy, nie zdecydowała  jeszcze na którą z nich chciałaby pojechać. Zastanawia się nad Sardynią, Majorką i Korfu. Jak bardzo dobrze Cię rozumiemy Karolko! Podróże to najpiękniejsze momenty życia, zrozumieją  to tylko osoby z duszą odkrywcy.

Karolko! Nie ważne którą z wysp wybierzesz, obiecuję, że ten wyjazd będzie niezapomniany. Mam nadzieję, że będzie iskrą, która rozpali w Tobie żądzę przygód i już zawsze będziesz tęskniła za nieznanym. Każda podróż uczy nas cennych wartości, mam  nadzieję, że już niedługo przekonasz się o tym sama!

Relacja:

Magdalena D.

2022-07-15

Karolina - pełna pasji, uczuciowa, delikatna, posiadaczka pięknego uśmiechu. Tak w skrócie można opisać naszą Marzycielkę. Jej marzeniem był wyjazd na egzotyczną wyspę, a my zaproponowaliśmy Wyspy Kanaryjskie. Karolina swoją przygodę przeżyła z mamą, dwoma Marzycielkami Kariną i Kasią i ich mamami oraz z nami - dwoma Wolontariuszkami z Oddziału Rzeszów.

Nasze Marzycielki nazwałyśmy trzema Muszkieterkami, które miały wspólną cechę - piękny uśmiech. A skąd o tym wiemy? Ponieważ towarzyszył im przez cały wyjazd na Gran Canaria. Przez 7 dni wycieczki przeżywałyśmy niesamowite emocje. Widoki były przepiękne - z jednej strony góry i
skały, z drugiej zaś ocean. Niesamowita przestrzeń robiła na nas ogromne wrażenie.

Dzięki wyjazdowi, nasze Muszkieterki miały czas na odpoczynek od codzienności i życiowych zawirowań. Cieszyły się każdą chwilą w malowniczej scenerii. Pogoda była wyśmienita, dlatego cała grupa wyposażona w kapelusze i wodę mogła zwiedzać wyspę.

Oprócz czasu spędzonego w pięknym hotelu i zwiedzania plaż mieliśmy okazję odwiedzić stolicę wyspy, czyli Las Palmas oraz wybrać się na wycieczkę dookoła wyspy. Wywarła na nas wszystkich niesamowite wrażenie - przepiękne widoki, kręta droga biegnąca u zbocza skał, plantacja kawy i winogrona oraz smak tamtejszych bananów – cudowne przeżycia. Chyba sami rozumiecie dlaczego z twarzy naszych Marzycielek nie schodził uśmiech?

Na wyjeździe Marzycielki, ich mamy jak i my, Wolontariuszki czułyśmy radość, zadowolenie, pozytywną energię, chęć przygody ale i sympatię. Jako cała grupa mocno się ze sobą zżyłyśmy, a pożegnanie przyniosło łzy wzruszenia, co jest najlepszym dowodem, jak piękny był to czas.

Karolino dziękujemy Ci za Twoje marzenie i mamy nadzieję, że spełnienie było dla Ciebie niesamowitą przygodą! Nigdy nie przestawaj marzyć! :)
Serdeczne podziękowania składamy dla Biura Podróży Itaka! Dzięki Państwa hojności i wielkim sercom mogliśmy spełnić kolejne podróżnicze marzenie i dać wiele radości naszej Marzycielce. Dziękujemy! :)

Relacja:
Monika K.

Serdecznie dziękujemy Monice i Kasi z Oddziału Rzeszów za pomoc w spełnieniu marzenia Karoliny. Dziewczyny, dziękujemy za organizację wyjazdu, skrupulatne dopięcie wszystkiego na ostatni guzik i Wasze wspaniałe towarzystwo. Dzięki Wam Muszkieterki będą miały same piękne wspomnienia :)