Podróż śladami książki "Pucio na wakacjach"

Ignacy, 7 lat

Status marzenia: zaadoptowane

2023-01-12

W czwartkowe popołudnie pojechaliśmy poznać naszego nowego 5-letniego Marzyciela – Ignacego oraz jego mamę i młodsze siostry.
Na samym wstępie dostaliśmy od chłopca pięknie pokolorowany obrazek misia, którego przygotował ze swoją siostrą, specjalnie na nasz przyjazd. Ignaś ma wiele zainteresowań. Opowiedział nam, że lubi lego, skamieniałości, oraz wiele zwierząt, których których nazwy słyszeliśmy pierwszy raz, a on wie o nich wszystko! Interesuje go praca paleontologa, którym chciałby kiedyś zostać. Dodatkowo chciałby się nauczyć nurkować i zwiedzać ciepłe kraje- najlepiej kamperem! Jednak w szczególności uwielbia dinozaury, dlatego podarowaliśmy mu zestaw puzzli z tymi właśnie zwierzętami. Bardzo się z nich ucieszył i chętnie układał je całe spotkanie. Na co dzień Ignaś chętnie pomaga swoim rodzicom. Razem z mamą zrobił dla nas przepyszne marchewkowe ciasto, które wspólnie zajadaliśmy! Gdy nadszedł czas rozmowy o marzeniach 5-latek z zaciekawieniem słuchał nas o kategoriach marzeń. Chłopiec w trakcie rozmowy miał wiele propozycji; zostać paleontologiem, pojechać do legolandu czy zobaczyć zwierzęta w ciepłych krajach. Ponieważ nie był zdecydowany, postanowiliśmy dać mu czas, aby wybrał swoje najskrytsze marzenie.

Ignasiu, bardzo cieszymy się, że mogliśmy Cię poznać. Już nie możemy się doczekać następnego spotkania, gdy poznamy Twoje wyjątkowe marzenie!

2023-03-07

Pewnego dnia w marcu wybraliśmy się na spotkanie z marzycielem Ignasiem, którego mieliśmy okazje poznać już jakiś czas temu. Podczas pierwszego spotkania z chłopcem dużo rozmawialiśmy o marzeniach, jednak daliśmy mu czas, aby na spokojnie zadecydował.
Dzisiaj już wiemy!
Gdy tylko weszliśmy do mieszkania, Ignaś usiadł koło nas z książką ,,Pucio na wakacjach’’ i zaczął opowiadać. Chłopiec dokładnie opowiadał nam co dzieje się w całej książce, bo marzy o tym, aby…. odwzorować wyjazd Pucia! Marzyciel, tak jak bohater książki, chciałby pojechać razem z całą swoją rodziną kamperem na Kaszuby. Gdy znajdzie się w tej części Pomorza z chęcią rozstawi tam namiot i zacznie przygodę. Planuje śladami Pucia udać się w teren. Zwiedzić okolicę i podziwiać krajobrazy podróżując rowerem, zrelaksować się na łonie natury przy zbieraniu grzybów i poznawaniu ich odmian. Marzy także o zobaczeniu latarni morskiej i statku pirackiego tak jak jego ulubiony bohater z książki. Czas spędzony na Kaszubach Marzyciel chce aktywnie spędzić na plaży, budując zamki z piasku i kąpiąc się w wodzie. Jedną z aktywności Pucia na wakacjach są pikniki na świeżym powietrzu.
Mama marzyciela zdradziła nam, że Ignacy także je kocha, często rozkłada koc w salonie, gdzie razem z całą rodziną bawią się i jedzą jak na prawdziwym pikniku. Całe spotkanie szybko nam zleciało. Spędziliśmy bardzo miło czas na rozmowie, zabawie i graniu w gry! Mamy nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli spełnić to piękne marzenie i zabrać Ignasia z rodziną w wymarzona podróż po Kaszubach. Także wszystkie ręce na pokład! Mamy marzenie do spełnienia!
Ignasiu! Już nie możemy doczekać się kolejnego spotkania! A wraz z nim wielu przygód! Marzenia mają wielką moc!

Jeśli chcesz pomóc spełnić to marzenie

Skontaktuj się z:

Natalia Bednarek

email: natalia.bednarek@mammarzenie.org

tel: +48889015336

Przelej dowolną kwotę na poniższy numer konta:

26 1050 1445 1000 0022 7647 0461

Fundacja Mam Marzenie ul. Św. Krzyża 7, 31-028 Kraków

opis: Ignacy - o. Warszawa - Podróż śladami książki "Pucio na wakacjach"

Ignacy wraz z Fundacją serdecznie dziękuje za Twoje wsparcie.