Wyjazd do Paryża

Klaudia, 16 lat

2016-02-16

We wtorek, 16.02.2016 r., w bydgoskim szpitalu mieliśmy zaszczyt poznać Klaudię i jej piękne marzenie.

Od mamy dowiedzieliśmy, że dziewczynka bardzo lubi rysować i dlatego w ramach lodołamacza podarowaliśmy Klaudii zestaw kredek. Ledwo co się poznaliśmy, Klaudia zaczęła od razu rysować, naprawdę bardzo ładne prace.

Nastolatka opowiedziała nam, czym jest dla niej marzenie i zanim wysłuchała, jakie kategorie marzeń mamy, powiedziała, że bardzo chciałaby dostać kamerę, którą nagrywałaby zawody strażackie. Jednak kiedy opowiedzieliśmy, co możemy dla niej spełnić, że są to również marzenia wyjazdowe, że może spotkać się z ulubioną osobą lub zostać kim tylko by chciała, Klaudia się chwilę zastanowiła. W pewnym momencie nasza Marzycielka zaczęła się jeszcze bardziej uśmiechać, a na kartce papieru ukazały się postacie z bajki „Kraina lodu”. Okazało się, że największym marzeniem Klaudii jest wyjazd do Disneylandu.

Klaudio mamy nadzieję, że wkrótce będziesz mogła odwiedzić ten niezwykły park rozrywki i zobaczyć swoje ulubione postaci z bajek i przeżyć niezapomnianą przygodę!

spotkanie - zmiana marzenia

2019-02-25

Na spotkanie z Klaudią umówiłyśmy się w szpitalu, gdzie marzycielka przebywała na kontrolnych badaniach. Wiedziałyśmy,że Klaudia dorosła, dojrzała i zadecydowała,że do Disneylandu nie chce jechać .Poprosiła o możliwość zmiany marzenia. Nasze spotkanie trwało krótko – Klaudia od razu wiedziała, że pragnie jechać do Paryża, zwiedzić Luwr, zobaczyć wieżę Eiffla oraz Wersal.

2019-06-22

Czasami droga do spełniania rzeczy upragnionych jest kręta i wyboista. Jednak z marzeń nie należy nigdy rezygnować. Bywa, że na ich realizację trzeba jedynie trochę dłużej cierpliwie poczekać. Tak było w przypadku naszej Marzycielki Klaudii, dla której szesnastego czerwca z samego rana rozpoczęła się przygoda, którą wszyscy będziemy wspominać przez wiele lat! Już sama podróż samolotem do wymarzonego miejsca była dla naszej Bohaterki wielką radością! Po ponad 2 godzinach lotu Paryż - miasto, w którym marzenia się spełniają, stało przed nami otworem.

Przez siedem dni udało nam się przekonać, że Paryż to wspaniałe zabytki, muzea, parki, zaułki, kawiarenki. Zachwycił nas widok ze wzgórza Montmartere, gdzie z samego szczytu podziwialiśmy widok na Paryż, chłonąc artystyczną atmosferę tego miejsca.  Zwiedziliśmy wnętrze bazyliki Sacré Coeur, wędrowaliśmy przez plac Pigalle do placu Blanche ze słynnym kabaretem Moulin Rouge. W trakcie wyjazdu podziwialiśmy także panoramę stolicy Francji z tarasu widokowego na 56. piętrze Tour Montparnassez. Obowiązkowym punktem naszego wyjazdu był też Luwr ze słynnym obrazem Mona Lisy, Plac Inwalidów, Łuk Triumfalny, Pola Elizejskie. Głęboko w pamięci zapadł nam malowniczy rejs Sekwaną, podczas którego podziwialiśmy widok na wieżę Eiffla, zabytki i mosty stolicy Francji. Paryż będzie kojarzył nam się również z malowniczymi spacerami uliczkami oraz podziwianiem kamienic, które w najlepszy sposób oddają klimat tego miasta. Z uśmiechem na ustach będziemy wspominać naszą wizytę w  muzeum Grevin, gdzie spotkałyśmy plejadę gwiazd, które znamy z telewizyjnych ekranów. Nasza Marzycielka dzielnie pozowała u boku królowej Elżbiety II, papieży Franciszka i Jana Pawła II, Pablo Picasso, Charliego Chaplina, Brada Pitta czy George’a Clooney’a. Nie mogłyśmy sobie odmówić wizyty w galerii Lafayette, jej przepiękne wnętrze i projekty najsłynniejszych domów mody przyprawiały o zawrót głowy. Niestety wszystko co dobre, szybko się kończy. Nasza siedmiodniowa paryska przygoda dobiegła końca.

Klaudio - dziękujemy Ci  za to piękne marzenie! Mamy nadzieję, że spełniło się w stu procentach i będziesz, to zawsze dobrze wspominać.  Życzymy Ci wszystkiego, co najlepsze. Przede wszystkim wielu innych spełnionych życzeń!

Zwykłe podziękowania to zawsze będzie za mało, żeby wyrazić prawdziwe uczucia, które są w Klaudii i w każdym z nas po tak wspaniałej siedmiodniowej przygodzie. Szczególne podziękowania dla naszego sponsora Biura Podróży ITAKA, która ufundowała tę wycieczkę.

Wielkie słowo DZIĘKUJĘ także dla Hotelu Hampton by Hilton w Warszawie za nocleg dla nas przed wylotem.