Wyjazd na Majorkę

Patryk, 16 lat

Status marzenia: oczekujące

2023-03-19

W pewien niedzielny poranek miałyśmy okazję spotkać się z naszym Marzycielem Patrykiem. Niestety tym razem spotkanie musiało odbyć się online, jednak i tak udało nam się dowiedzieć dużo ciekawych rzeczy o naszym Marzycielu.

Gdy tylko połączyliśmy się na kamerkach zobaczyłyśmy uśmiechniętego Chłopca i jego Mamę. Patryk, mimo tej niecodziennej sytuacji, był pewny siebie i chętnie opowiadał nam o sobie i swoich zainteresowaniach. A okazało się, że ma ich naprawdę sporo. Byłyśmy pod wielkim wrażeniem, ile pasji ma nasz Marzyciel. Opowiedział nam o szkole muzycznej, do której chodzi, o tym, że gra na pianinie i śpiewa. Dodatkowo Patryk lubi rysować i ma do tego talent, o czym przekonałyśmy się później na własne oczy. Oprócz swoich artystycznych talentów, bardzo lubi też matematykę i geografię, a także z przyjemnością ogląda żużel. Jakby tego było mało, to zdradził nam również, że bierze udział w turnieju pewnej gry komputerowej i możliwe, że będzie mógł reprezentować swoją szkołę w kolejnych etapach. Z pewnością można powiedzieć, że jest on człowiekiem wielu talentów!

Gdy już trochę poznałyśmy Patryka to przyszedł czas na najbardziej wyczekiwane przez wszystkich pytanie. Zapytałyśmy Chłopca jakie jest jego największe marzenie. Patryk bez żadnego zastanowienia odpowiedział, że jest to wyjazd na Majorkę! Gdy dopytałyśmy go, dlaczego akurat to miejsce powiedział nam, że marzy mu się plaża, ciepłe morze, a także opowiedział o miejscach, które bardzo chciałby tam zobaczyć. Byłyśmy pod wrażeniem, ile Patryk wie o tej wyspie. Opowiedział nam o Smoczej Jaskini, wodospadach i parku wodnym. Wiedział nawet że na Majorce znajduje się muzeum Fryderyka Chopina!

Poprosiłyśmy również Patryka, żeby zilustrował nam swoje marzenie. Chłopiec bardzo przyłożył się do tego zadania i narysował nam rysunek ze wszystkimi szczegółami. Była tam plaża, palmy i Smocza Jaskinia. Chłopiec powiedział nam, że dotychczas miał pecha do podróży i na jego wyjazdach nad polskie morze nigdy nie dopisywała pogoda. Mamy nadzieję, że wyjazd na Majorkę przerwie tą złą passę i ta hiszpańska wyspa zapewni mu piękne słońce i ciepłą wodę.

Bardzo się cieszymy, że mogłyśmy poznać tak wspaniałe marzenie i tak wspaniałego Chłopca i zrobimy co w naszej mocy, żeby Patryk mógł wyjechać w swoją wymarzoną i zdecydowanie zasłużoną podróż.

Jeśli chcesz pomóc spełnić to marzenie

Skontaktuj się z:

Klaudia Michalska

email: klaudia.w.m@wp.pl

tel: +48 574 984 544

Przelej dowolną kwotę na poniższy numer konta:

26 1050 1445 1000 0022 7647 0461

Fundacja Mam Marzenie ul. Św. Krzyża 7, 31-028 Kraków

opis: Patryk - o. Poznań - Wyjazd na Majorkę

Patryk wraz z Fundacją serdecznie dziękuje za Twoje wsparcie.

Lub przekaż darowiznę online

Przesyłając darowiznę z tego miejsca będzie ona automatycznie przekazana na spełnienie marzenia Wyjazd na Majorkę marzyciela Patryk.