Zobaczyć mecz AS Roma i spotkać się z Paulo Dybala

Seweryn, 13 lat

Oddział: Opole

2023-07-29

W sobotni poranek udaliśmy się w podróż do domu naszego nowego Marzyciela Seweryna. Zostaliśmy bardzo serdecznie przywitani przez Marzyciela i jego rodziców. Dość szybko udało się nawiązać bardzo dobry kontakt z Sewerynem. Chłopiec jest wielkim fanem sportu, lubi grać w piłkę nożną i śledzi mecze piłkarskie, zwłaszcza drużyny AS Roma. Seweryn zbiera też koszulki różnych drużyn i reprezentacji w piłce nożnej. Oprócz tego Marzyciel uwielbia zwierzęta, gry planszowe i komputerowe. Mieliśmy okazję zagrać z Sewerynem w kilka gier i w każdej udało mu się z nami wygrać :) Marzyciel jest bardzo spostrzegawczy, ma dobrą pamięć i jest bardzo sympatycznym młodym człowiekiem. Czas spędzony z Sewerynem i jego rodzicami to chwile spędzone w miłej atmosferze. Opowiedzieliśmy Sewerynowi o Fundacji, o kategoriach marzeń. Zapytany, jakie jest jego marzenie, odpowiedział, że chciałby zobaczyć na żywo mecz AS Roma i spotkać się z ulubionym piłkarzem z tej drużyny- Paulo Dybala. Seweryn, dziękujemy, że mogliśmy poznać Ciebie i Twoją rodzinę. Mamy nadzieję, że uda nam się szybko spełnić to marzenie!

2024-09-24

Wtorek - pierwszy dzień podróży

Marzenie Seweryna, aby zobaczyć mecz AS Roma, zaczęło się realizować we wtorek, kiedy razem ze swoją mamą wyruszył w pierwszą w swoim życiu podróż samolotem! Lot z liniami WizzAir okazał się wyjątkowy – powitała ich serdeczna załoga, która przygotowała dla Seweryna prezent. Marzyciel miał także okazję odwiedzić kokpit i zobaczyć, jak wygląda samolot od środka. To był niesamowity początek przygody!

Po przylocie do Rzymu i zameldowaniu w hotelu czekała na Seweryna kolejna niespodzianka – prezent od dyrekcji hotelu. Po krótkim odpoczynku odbył się pierwszy spacer po mieście, a dzień zakończyła kolacja, podczas której Seweryn po raz pierwszy spróbował włoskich specjałów. Smaki Włoch bardzo przypadły mu do gustu!

Środa - zwiedzanie Wiecznego Miasta

Kolejny dzień rozpoczął się śniadaniem i serdecznymi podziękowaniami przekazanymi dyrektorowi hotelu za wspaniałe przyjęcie. Następnie Seweryn udał się na spacer po Rzymie. Pierwszym punktem był Piazza della Repubblica, gdzie zobaczył przepiękny kościół zaprojektowany przez Michała Anioła – bazylikę Matki Boskiej Większej. Kolejnymi przystankami była Bazylika Laterańska oraz Schody Święte, które zrobiły na Sewerynie ogromne wrażenie.

Spacerując dalej, Seweryn podziwiał Koloseum z zewnątrz, a potem nadszedł czas na przerwę na lunch i oczywiście włoskie lody. W drugiej części dnia odwiedził Panteon – kolejne miejsce pełne historii i magii. Wieczorem zameldował się w kolejnym hotelu, gdzie otrzymał kolejne prezenty. Dzień zakończył się pyszną kolacją w hotelu Westin Roma.

Czwartek - przygotowania do meczu

Czwartek zaczęliśmy od śniadania i spaceru na Plac Wenecki, gdzie podziwialiśmy monumentalny Ołtarz Ojczyzny i Pałac Wenecki z jego pięknymi ogrodami. Potem przeszliśmy na Piazza Colonna, gdzie Seweryn miał niesamowite spotkanie z polskimi kibicami AS Roma. Wzruszenie było ogromne, kiedy ci niezwykli fani wręczyli mu prezenty i zaprosili na wspólne lody oraz obiad.

Po południu wróciliśmy do hotelu, aby odpocząć przed wielkim wydarzeniem – meczem AS Roma! O 19:00 wyruszyliśmy na stadion, a Seweryn trafił do strefy VIP, siedząc w piątym rzędzie przy ławce AS Roma! Mecz zakończył się wynikiem 1:1, a emocje były ogromne. Marzenie Seweryna stało się rzeczywistością – poczuł niesamowitą atmosferę stadionu, mógł podziwiać swoich ulubionych piłkarzy, a także spróbował przekąsek w loży VIP i zrobił sobie pamiątkowe zdjęcia. Po meczu wróciliśmy do hotelu pełni wrażeń.

Piątek - zwiedzanie Watykanu

Po późnym śniadaniu i chwili odpoczynku wyruszyliśmy na zwiedzanie Rzymu. Pierwszym punktem była wizyta w kaplicy kliniki Gemelli, a następnie odwiedziliśmy Watykan. W Bazylice Św. Piotra Seweryn mógł pomodlić się przy grobie Jana Pawła II, co było dla niego niezwykle poruszającym momentem. Zwiedziliśmy także Groty Watykańskie oraz Plac Św. Piotra. Po powrocie do hotelu czekał na Seweryna czas na relaks i odpoczynek.

Sobota - ostatni dzień i podsumowanie podróży

Ostatni dzień rozpoczął się śniadaniem w towarzystwie dyrektora hotelu Westin Roma, pana Marca, który serdecznie pożegnał Seweryna. Po śniadaniu udaliśmy się na spacer do Koloseum, a następnie odwiedziliśmy Forum Romanum – miejsce, które wypełnione jest historią starożytnego Rzymu. Po zwiedzaniu napiliśmy się włoskiej kawy, zjedliśmy lunch w hotelu i rozpoczęliśmy przygotowania do powrotu do Polski.

Podziękowania

Fundacja Mam Marzenie pragnie z całego serca podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do spełnienia marzenia Seweryna. Dziękujemy liniom WizzAir za lot i wspaniałą opiekę nad Marzycielem podczas podróży. Wyrazy wdzięczności kierujemy również do hoteli St. Regis Roma, W Roma Hotel, Westin Roma, Waldorf Astoria Roma za darmowy nocleg i niezwykłą gościnność. Jesteśmy ogromnie wdzięczni cudownym kibicom AS Roma za zbiórkę, spotkanie i prezenty, które sprawiły, że marzenie Seweryna stało się niezapomnianym przeżyciem.

Dziękujemy wszystkim, którzy pomogli uczynić ten wyjazd wyjątkowym i sprawili, że Seweryn mógł doświadczyć magii Rzymu i spełnić swoje największe marzenie!