Wycieczka do parków rozrywki Ferrari Land oraz PortAventura w Hiszpanii i zwiedzenie Barcelony

Krzysztof, 17 lat

Oddział: Rzeszów

2022-12-05

Drugi tydzień grudnia rozpoczęłyśmy od poznawania marzeń ... :)
To było wyjątkowe spotkanie, ponieważ poznałyśmy dwa marzenia. Nasi Marzyciele to Marysia i Krzysiek.
Marysia i Krzysiek są rodzeństwem. Na początku spotkania chwilkę porozmawialiśmy wszyscy a później osobno z Marysią i osobno z Krzyśkiem.

Krzysiek jest bardzo sympatycznym 17- latkiem. Chodzi do klasy informatycznej i uwielbia grać w gry komputerowe. Już wiemy do kogo możemy się zgłosić jak będziemy mieć problem z naszymi komputerami. Nasz Marzyciel jest również fanem piłki nożnej a Jego ulubionym piłkarzem jest oczywiście Robert Lewandowski. Porozmawiałyśmy z Krzyśkiem o ostatnim meczu Polska - Francja. Niestety nie miał w nas dobrych rozmówców, ponieważ my w meczu nie dostrzegłyśmy wielu rzeczy, które komentował Krzysiek. Widać, że oglądał mecz uważnie i mocno kibicował Polsce.

Krzysiek jest chłopakiem, który bardzo lubi czuć adrenalinę. Uwielbia parki rozrywki, kolejki górskie. Zna chyba wszystkie najsłynniejsze parki rozrywki na świecie. Jego marzeniem jest odwiedzenie parku rozrywki Ferrari Land oraz PortAventura w Hiszpanii. Już wie z jakich atrakcji chciałby najbardziej skorzystać przy okazji pobytu w Hiszpanii marzy, żeby zwiedzić Barcelonę a obowiązkowym miejscem jest oczywiście wizyta na stadionie :)

Krzysiek mamy nadzieję, że spełnimy Twoje marzenie i będziesz mógł skorzystać ze wszystkich atrakcji w parkach rozrywki o których marzysz i poczuć tę adrenalinę - na samą myśl o tych kolejkach, karuzelach, diabelskich młynach kręci nam się w głowach :)

Realacja: Klaudia

2023-08-07

Nadszedł długo wyczekiwany dzień, kiedy mogliśmy polecieć do Hiszpanii i spełnić marzenie Krzysztofa o zwiedzeniu największych Parków Rozrywki w Hiszpanii - PortAventura Park oraz Ferrari Land (oba parki są częścią PortAventura Resort). Spotkaliśmy się z naszym Marzycielem oraz jego mamą Dorotą na lotnisku w Warszawie aby polecieć do pięknego, malowniczego miasta Salou położonego w północno-wschodniej Hiszpanii. Już po przylocie do hotelu emocje sięgnęły zenitu, gdyż okazało się - że z balkonu widać wspomniane Parki, w których czekały na nas dwa dni świetnej zabawy. PortAventura Park jest szóstym pod względem wielkości lunaparkiem w Europie. W parku znajduje się ponad 35 atrakcji. Od razu widać było, że Krzysiek jest bardzo przygotowany do wycieczki. Doskonale wiedział gdzie i co się znajduje oraz na jakich atrakcjach zależy mu najbardziej. W pierwszym dniu mieliśmy wstęp do dwóch parków więc wykorzystaliśmy czas maksymalnie, w drugim dniu wróciliśmy do PortAventura, aby jeszcze raz przejść po kolejkach, które najbardziej podobały się Krzyśkowi. Największą radość bez wątpienia przyniosła Krzyśkowi kolejka Red Force. Jest to najwyższa (112 m) i najszybsza (180 km/h) kolejka górska w Europie. Pod względem trasy przejazdu Red Force stanowi niższy odpowiednik dwóch wybudowanych wcześniej kolejek tego typu: Top Thrill Dragster w parku Cedar Point i Kingda Ka w parku Six Flags Great Adventure w USA. Krzysiek to wielki miłośnik kolejek. Każda z nich przynosiła mu wielką radość. Uśmiech nie znikał mu z twarzy, nawet podczas jazdy kolejką podczas której zalała nas zimna woda. Były to fantastyczne i niezapomniane chwile dla nas wszystkich. Kolejne dni upłynęły nam na odpoczynku w hotelu i malowniczych plażach miasteczka. Był to zapewne niezapomniany czas jaki mógł spędzić nasz Marzyciel z mamą.

Drogi Krzyśku, dziękujemy Ci za to marzenie. Nigdy nie przestawaj marzyć!

Dziękujemy wszystkim uczestnikom akcji Kolacja Marzeń, dzięki której to marzenie zostało spełnione!