Laptop gamingowy

Kategoria: dostać

Oddział: Katowice

2023-05-09

Ostatnio mieliśmy okazję poznać Szymona. Niestety nie mogliśmy spotkać się na żywo, dlatego postanowiliśmy umówić się na bezpieczną rozmowę online, podczas której mogliśmy porozmawiać o jego zainteresowaniach i marzeniach.

Jedną z pasji Szymona jest grafika komputerowa. Chłopiec sam zaprojektował koszulki dla całej rodziny, które nawiązywały do ich ulubionej formy spędzania czasu, czyli chodzenia po górach. Zdobyli razem niejeden szczyt i spokojnie mogą polecić ciekawe miejsca dla tych mniej i bardziej doświadczonych. Podróżowanie i odkrywanie mniej popularnych zakątków Polski również nie jest im obce. Szymon szczególnie lubi jeździć pod namioty, dzięki czemu może mieć kontakt z naturą i zaznać innego rodzaju wypoczynku.

Chłopiec od długiego czasu przebywa w szpitalu i ma mocno ograniczony kontakt z innymi. Bardzo tęskni za swoimi zwierzakami - psem i kotem, a także bratem, z którym zaczął dzielić wspólną pasję, mianowicie motoryzację. W przyszłości chciałby mieć własny motor. Szymon ma bardzo dobry kontakt ze swoją klasą. Często do siebie dzwonią, czasami nawet na lekcjach wychowawczych, aby mógł być na bieżąco i czuć ich wsparcie.

Będąc w szpitalu, Szymon postanowił tworzyć listę marzeń, które sukcesywnie będzie mógł realizować w bliższej lub dalszej przyszłości. Znajdują się na niej przeróżne marzenia, nawet te dotyczące możliwości zjedzenia smakołyków np. rurki z kremem. Szymon poprosił nas o pomoc w realizacji jednego z nich. Marzy o laptopie, którego parametry pozwolą mu na granie w ulubione gry oraz dalszy rozwój w kierunku grafiki komputerowej. Kto wie, może kiedyś chłopiec połączy te dwie rzeczy i będzie tworzyć gry komputerowe?

2023-06-01

Spełniliśmy kolejne Marzenie! Tym razem udaliśmy się do Szymona, którego największym marzeniem, o którego spełnienie poprosił był laptop.
Z Marzycielem i jego mamą spotkaliśmy się na szpitalnej sali. Mimo wczesnej pory (przyjechaliśmy z samego rana) Szymon ucieszył się na nasz widok i od razu wiedział, co kryje się w dużym, ciężkim, opakowanym w zielony papier pudełku. Zaskoczeniem była za to druga, przyozdobiona balonami paczuszka, w której znajdowały się czerwona torba na laptopa oraz myszka.

Wręczyliśmy pamiątkowy dyplom i niemalże od razu zabraliśmy się do rozpakowywania! Po usunięciu wszystkich elementów opakowania (a było tego sporo) przyszedł czas na podłączenie i konfigurację nowiutkiego sprzętu, w czym bardzo chętnie pomogłyśmy.

Prezent posłuży Szymonowi zarówno do zabawy jak i do nauki, ponieważ - choć jak sam mówi na razie to hobby - uczy się grafiki komputerowej.
Cieszymy się, że udało się spełnić to marzenie oraz z tego, że laptop choć trochę umili Szymonowi czas powrotu do zdrowia i ułatwi naukę.

Dziękujemy firmie Corega (GSK), dzięki której mogliśmy spełnić marzenie Szymona.

Szymonie, trzymamy kciuki, abyś wytrwale i stopniowo realizował wszystkie marzenia ze swojej listy :)