Wyjazd z rodziną na Majorkę

Status marzenia: oczekujące

• Koncert Magia Marzeń

2023-06-01

W majowe, słoneczne popołudnie mieliśmy przyjemność poznać Huberta - gigantycznego fana piłki nożnej, siatkówki i gier video.

Z Marzycielem spotkaliśmy się online i już po pierwszych minutach, żałowaliśmy, że nie spotykamy się na żywo. Hubert to energiczny, pozytywny i bardzo otwarty chłopak.

Opowiedzieliśmy czym zajmuje się Fundacja Mam Marzenie. Hubert cierpliwie nas wysłuchał, ale widzieliśmy, że nie mógł się doczekać, aż będzie mógł nam opowiedzieć o sobie i swoich pasjach. Dowiedzieliśmy się, że Hubert to rewelacyjny atakujący w piłce nożnej, a jego największym idolem jest Mbappé. Ponadto, Hubert bardzo lubi grać w siatkówkę ze swoimi kolegami.

Gdyby tego było mało, nasz Marzyciel dodał, że również bardzo lubi spotykać się ze znajomymi online, aby wspólnie grać w przeróżne gry komputerowe. Oczywiście po odrobieniu zadań domowych. Czasem zrobi sobie przerwę, żeby poświęcić swój czas i pobawić się z młodszą siostrzyczką.

Słuchając pełnego ambicji Marzyciela, ciągle zastanawialiśmy się jakie może być jego najskrytsze marzenie. W końcu nadszedł ten moment, gdy na nasze pytanie o jego największe marzenie, Hubert bez chwili zastanowienia, odpowiedział, że marzy by polecieć samolotem na pierwsze w życiu wakacje za granicą.

Mówimy tutaj o nie byle jakiej destynacji, ponieważ najbardziej chciałby się wygrzać i pozwiedzać jakiś ciepły kraj w Europie!

Z racji tego, że będzie to pierwszy taki wyjazd naszego sportowca, Hubert nie potrafił się od razu zdecydować na konkretną destynację. W końcu jest tyle pięknych miejsc do zobaczenia!

Z tego powodu, dostał od nas zadanie - dokładne przestudiowanie ciepłych krajów i wysp europejskich. Czekamy na kolejne spotkanie, na którym dowiemy się, gdzie nasz Marzyciel chciałby wypocząć i co zobaczyć.

2023-08-09

Po długich tygodniach marzeń i planowania, Marzyciel w końcu podjął decyzję: wyrusza na słoneczną Majorkę! To będzie jego pierwszy wyjazd za granicę, a co więcej – pierwszy raz, gdy poleci samolotem. Z tego powodu marzy aby spędzić te chwile ze swoją najbliższą rodziną.

Zaplanowane atrakcje na Majorce już przewijają mu się przed oczami. Hubert wyobraża sobie wspaniałe przygody, które chciałby zaliczyć. Na szczycie jego listy atrakcji znajduje się wycieczka skuterem wodnym po urokliwych Los Deltas. Ale to jeszcze nie wszystko! Hubert marzy o wycieczce łodzią po zatoce Palma. Nie można zapomnieć także o niezapomnianej przygodzie pod wodą! Hubert, który od zawsze fascynował się podwodnym światem, nie może się doczekać, aby nurkować z rurką w towarzystwie swoich najbliższych. Wyobraża sobie kolorowe ryby, tajemnicze wraki i niezwykłe formacje skalne, które zobaczy podczas swojej podróży pod wodą.

Marzyciel czuje, że ta podróż będzie nie tylko pełna niezapomnianych atrakcji, ale także pełna wspomnień, które będą trwały przez całe życie. Już nie może się doczekać, aby rozpocząć tę niezwykłą przygodę na słonecznej Majorce z rodziną.

Jeśli chcesz pomóc spełnić to marzenie

Skontaktuj się z:

Franciszek Celm

email: franciszek.celm@mammarzenie.org

tel: +48 508 844 392

Przelej dowolną kwotę na poniższy numer konta:

26 1050 1445 1000 0022 7647 0461

Fundacja Mam Marzenie ul. Św. Krzyża 7, 31-028 Kraków

opis: Hubert - o. Poznań - Wyjazd z rodziną na Majorkę

Hubert wraz z Fundacją serdecznie dziękuje za Twoje wsparcie.

Lub przekaż darowiznę online

Przesyłając darowiznę z tego miejsca będzie ona automatycznie przekazana na spełnienie marzenia Wyjazd z rodziną na Majorkę marzyciela Hubert.